Klachtenreglement

Intro

Heb jij een coachtraject gevolgd via bij benVitaal en ben je niet tevreden over de organisatie van dit traject of over de coaching? Of ben jij de contactpersoon binnen een bedrijf voor een project in samenwerking met benVitaal en ben je niet tevreden over de coördinatie en uitvoering van dit project? Dat vinden we vervelend om te horen! We raden je aan om eerst contact te zoeken met de betrokken projectmanager of betrokken coach van benVitaal. Binnen twee weken neemt een onafhankelijk persoon van benVitaal contact met jou. Samen gaan we proberen om binnen 4 weken een oplossing te zoeken voor de klacht. Hoe we de klacht willen oplossen, koppelen we binnen zes weken na het indienen van de klacht aan jou terug. Als we daar samen niet uitkomen, dan vragen we hulp van een externe partij – al willen we dat natuurlijk graag voorkomen.

Hier vind je onze algemene voorwaarden: 

Algemene voorwaarden B2B

Algemene voorwaarden B2C & B2B

benVitaal